Tina Scott. Foto: Dagfinn Heidenberg

Sparta planlegger for fremtiden

Tina Anita Scott er fra den 2. desember ansatt en i 50% stilling i Sparta Sport AS. Stillingen er mot privatmarkedet. Hun skal også lede mediegruppa. Sparta ønsker økt fokus på det å være synlig i lokalsamfunnet, økt aktivitet og bruk på sosiale medier og mer fokus på arrangementene.

- Den ny opprettede stillingen er en del av en omstrukturering på kontoret, da Morten Carlsson skal over i pensjonistenes rekker etter sesongen 19/20.

- På bakgrunn av at Tina kommer inn og Morten slutter etter sesongen så fordeler vi arbeidsoppgavene på kontoret litt annerledes enn det som er tilfellet i dag.

 

Jeg gleder meg veldig til å komme i gang med arbeidet i Sparta, det blir utfordrende, spennende og lærerikt. Jeg har alltid drømt om å jobbe med hockey, og da denne muligheten kom ble jeg veldig glad og umiddelbart engasjert. Å få jobbe med lidenskapen sin er en drøm som går i oppfyllelse. Det blir i tillegg veldig morsomt og lærerikt å jobbe med de kunnskapsrike og flinke gutta som allerede jobber rundt klubben, og alle de frivillige som er engasjert.

Vårt mål framover blir å gjøre Sparta synligere, mer tilgjengelig og vise at vi har et lag som er verdt å følge med på ved å skape gode arrangementer, aktiviteter som gjør oss aktuelle i bybildet, og som vi igjen håper skal generere flere tilskuere på kampene, flere følgere i mediene våre, og at Sparta blir et varemerke folk vil assosieres med.

Jeg ønsker å gjøre Sparta til en klubb innbyggerne i Sarpsborg kan være stolte av, føle seg en del av og som de ønsker støtte opp om. Gutta i og rundt laget legger ned et utrolig godt arbeid for at laget skal prestere best mulig på isen, bygge et lag som kan regnes med i toppen av ligaen etter hvert, og derfor vil jeg også legge ned et godt stykke arbeid som gjør at de får den anerkjennelsen og oppmerksomheten de fortjener sier Tina til Sparta Media.